Co powinna zawierać strona internetowa?

Start » Co powinna zawierać strona internetowa?
Co powinna zawierać strona internetowa?

Co powinna zawierać strona internetowa?

Nie wystarczy mieć stronę internetową. Co powinna zawierać strona internetowa? Liczy się to, co na niej umieścisz i w jaki sposób daną treść przedstawisz. Dowiedz się, co powinna zawierać idealna strona internetowa i sprawdź czy Twoja spełnia te wymagania.

Strona WWW musi być responsywna

Klient powinien mieć łatwy dostęp do Twojej witryny korzystając z różnych urządzeń. Wizytówka Twojej firmy musi wyglądać atrakcyjnie z przeglądarki na telefonie, laptopie czy dużym ekranie monitora. Są osoby, które wejdą na Twoją stronę z 5 calowego ekranu smartfona, a są tacy, co wyświetlą ją na 42 calowym telewizorze. Tobie zależy, by każdy użytkownik mógł z niej skorzystać, by strona była funkcjonalna, ale również by wyglądała atrakcyjnie. Zatroszcz się o to. Informacje o tym czym są responsywne strony internetowe znajdziesz na naszym blogu.

Niech Twoja strona będzie atrakcyjna wizualnie

Projektując stronę zadbaj o to, by pasowała do produktu, który reklamujesz, do branży, w jakiej pracujesz. Inaczej powinna wyglądać witryna przedszkola, a inaczej tatuażysty. Dopasuj wizerunek strony do grupy docelowej. Zadbaj o jakość grafik, zdjęć oraz o czytelną czcionkę. Pamiętaj o łatwości nawigacji. Strona nie może być nachalna, projektując ją pomyśl o tym, że klient odwiedza Twoją witrynę w określonym celu. Ważne aby jak najłatwiej go zdobył.

Jeśli szukasz inspiracji dotyczącej wyglądu strony internetowej to koniecznie zajrzyj do zakładki realizacje stron internetowych GorillaWeb – znajdziesz tam wiele naszych projektów z różnych branży. Śmiało możesz zaczerpnąć inspirację do Twojego nowego projektu strony internetowej.

Jak powinna wyglądać strona internetowa?
Projektowanie strony internetowej to złożony proces oparty na wzajemnej współpracy obu stron

Zadbaj o angażujące treści

Content, czyli cały wsad tekstowy na www jest bardzo ważny. To on sprzedaje. Zadbaj o to, by teksty na stronie były spójne i wartościowe. Zastanów się o czym będzie chciał przeczytać klient odwiedzający Twoją witrynę i właśnie to na niej umieść. Nie zapominaj też o pozycjonowaniu SEO, Google sprawdza o czym piszesz na stronie i pod tym względem wyświetla ją w swojej wyszukiwarce.

Działy, które powinna zawierać strona WWW

Co musi znaleźć się na Twojej stronie? Oczywiście wszystko zależy od branży, produktu, grupy docelowej oraz tego o czym chcesz komunikować. Poniżej kilka elementów, które należy rozważyć budując witrynę internetową:

  • O nas – zamieść tam informacje o swojej firmie
  • Oferta – przedstaw potencjalnemu klientowi, co możesz dla niego zrobić
  • Aktualności – jeśli jest o czym informować, to dlaczego nie?
  • Kontakt – a w nim pełna nazwa firmy, adres, telefon, e-mail, NIP, REGON, numer konta firmowego
  • FAQ – najczęściej zadawane pytania
  • Galeria – jeśli np. prowadzisz hotel, to oczywiste, że klient chce zobaczyć jak on wygląda, pokaż mu go
  • Cennik – w niektórych branżach jest niezbędny
  • Formularz kontaktowy – może ułatwić komunikację z klientem

Co jeszcze musi zawierać dobra strona internetowa?

Teksty powinny być pisane językiem korzyści i zawierać słowa kluczowe, które wspierają pozycjonowanie. Ale nawet najlepszy content nie pomoże, jeśli strona nie będzie odwiedzana. Dobrze jest monitorować odwiedziny strony oraz właściwie o nią zadbać pod kątem technicznym. Prędkość jej ładowania bezpośrednio wpływa na jej jakość. Biorąc pod uwagę te czynniki, warto chociaż część pracy przy stronie oddać specjalistom, oni odpowiednio ją wdrożą i napędzą prawidłowe funkcjonowanie. Zapraszamy do kontaktu z naszym zespołem!

Dobra strona internetowa – agencja GorillaWeb Wrocław

Czujesz, że chociaż jeden z powyższych wymienionych elementów Twojej strony wymaga poprawy? Skorzystaj z naszej pomocy! W naszej agencji możesz skorzystać z bezpłatnej konsultacji podczas której przygotujemy dla Ciebie indywidualne rozwiązania dla Twojej strony internetowej – zapraszamy do skorzystania z darmowej wyceny strony internetowej.